Commercieel beheer
Commercieel beheer
Een doelstelling die vraagt om visie, expertise, dynamiek, daadkracht en vooral betrokkenheid, waarbij gestreefd wordt naar het behalen van een optimaal rendement en continuïteit door middel van onder andere:
- Werving en selectie van potentiële huurders bij eventuele leegstand.
- Dit gebeurt aan de hand van een uitgebreid antecedenten onderzoek.
- Advisering wat betreft de hoogte en eventuele huurverhoging van de maandelijkse huurprijs.
- Het verzorgen van het huurcontract en de complete afhandeling hiervan.
- Informatievoorziening inzake de gemeentelijke regelingen en bepalingen inzake de woon- werkomgeving en de begeleiding hierbij.
- Het onderhouden van contacten met de huidige huurders.
- Uitbrengen van technische en functionele adviezen.
Financieel en administratief beheer
Iedere maand een financiële en administratieve rapportage van de uitgevoerde en nog uit te voeren handelingen die van toepassing zijn op uw onroerend goed portefeuille. Dit alles duidelijk weergegeven in overzichtelijke schema’s. Hierbij gebruik makend van speciale software programma’s. Enkele werkzaamheden:
- Het versturen van overzichten betreffende de maandelijkse huurinkomsten.
- Indien nodig het versturen van aanmaningen en dagvaardingen.
- Jaarlijks opstellen van een servicekosten overzicht.
- Zorg dragen voor de jaarlijkse huurverhogingen.
Aan- en verhuur
Voor de verhuurder
Het verhuren van woningen is vaak een complexe bezigheid. Het vergt een hoop tijd om de juiste huurder te vinden op een zo kort mogelijke termijn. Leegstand is voor een verhuurder een kostenpost. PG Vastgoed BV is uw partner in deze. Met de juiste kennis op de onroerend goed markt, expertise en vooral enthousiasme om uw woning op professionele wijze te verhuren. En dit alles geheel volgens NVM-normen. Met PG Vastgoed BV als partner verhuurt u zorgeloos uw woning.
Met een groot bestand aan woningzoekenden, connecties met inter- en multinationale organisaties, internationale opleidingsinstituten en nationale en internationale overheden, kunnen wij voor u de juiste kandidaat vinden. En uiteraard is deze kandidaat vooraf gescreend middels identiteitspapieren en werkgeversverklaringen en andere eventueel relevante gegevens. Uiteraard moet de potentiële kandidaat voldoen aan het door u vooraf afgegeven profiel. Mochten wij niet direct beschikken over de juiste kandidaat dan zullen wij middels onze internetsite, onze mailingen aan vaste afnemers en advertentiecampagne de woning voor u aanbieden.
Kortom vele voordelen voor u om voor PG Vastgoed BV als partner te kiezen. Kwaliteit en betrouwbaarheid zijn daarin vanzelfsprekend. En we gaan nog verder. Ook kunnen wij voor u de woning beheren. Klik hier voor meer informatie over Verhuur of Beheer.
Aan- en verkoop
Voor de huurder
In deze hectische tijden is het bijna onbegonnen werk om zich goed te oriënteren op de woningmarkt. Het zoeken naar een woning en het maken van afspraken voor bezichtiging is tijdrovend. Tijd die u zichzelf kunt besparen. PG Vastgoed BV heeft om die reden veel woningzoekenden die gebruik maken van onze dienstverlening. Door onze persoonlijke, deskundige en betrouwbare benadering staan wij garant voor een anders dan de anderen aanpak. PG Vastgoed BV gaat verder, daar waar velen stoppen. Hierdoor kunnen wij uw wensen optimaal koppelen aan een bepaalde woonruimte. Of het nu gaat om kortlopende huur of de huur voor onbepaalde tijd, van kamer tot vrijstaande villa; onze werkwijze blijft gegarandeerd.
PG Vastgoed bv werkt met het inschrijfsysteem. U kunt zich inschrijven middels het online inschrijfformulier of bij ons op kantoor. De inschrijfkosten bedragen € 25,00. Als u zich inschrijft en de inschrijfkosten overmaakt dan geldt de dag van ontvangst van het inschrijfgeld als de datum van inschrijving. Een kopie paspoort, arbeidscontract of werkgeversverklaring en een recente salarisspecificatie kan u faxen of per post naar ons toe sturen.
Bemiddelingsvoorwaarden
Bij inschrijving gaat u akkoord met onze bemiddelingsvoorwaarden. Na ontvangst van het inschrijfgeld en de benodigde papieren gaan wij voor u op zoek naar passende woonruimte. Uw inschrijving is 6 maanden geldig. Uiteraard raadplegen wij eerst ons eigen bestand. Mocht daar een woning voldoen aan uw wensen dan maken we een afspraak voor bezichtiging. Als u enthousiast bent geworden en u wil in aanmerking komen voor huur dan nemen wij contact met de verhuurder op om u voor te stellen. Mocht deze akkoord gaan met u als huurder is de bemiddeling geslaagd. Het kan voorkomen dat er geen woning in ons bestand is opgenomen die aan u eisen voldoet. In dat geval spreken wij ons uitgebreide netwerk aan, om alsnog aan uw wensen te kunnen voldoen. Zijn er meerdere kandidaten voor een woning dan zal de kandidaat met de oudste inschrijving de eerste optie krijgen.
Na betaling van de eerste maand huur, de borg en de bemiddelingscourtage, en ondertekening van de huurovereenkomst kan de overdracht op de afgesproken datum plaatsvinden.
Beleggingen
PG Bedrijfshuisvesting bv houdt zich ook bezig met het aan- en verkopen van verhuurd en onverhuurd onroerend goed door geheel Nederland. Ook objecten met achterstallig onderhoud, aankomende verplichtingen zoals groot onderhoud of renovatie zijn voor ons geen probleem.
U kunt ons tevens zoekopdrachten geven voor het zoeken naar beleggingsobjecten in de door u aangegeven regio. Uiteraard kunt u erop vertrouwen dat wij discreet en professioneel met de door u verstrekte informatie omgaan.